Sunday, March 10, 2013

Me oleme USA meistrid!

Ma olen seda hetke oodanud 4 aastat. Lõpuks on see kohal. Erakordne. Mina paneksin selle elamuse täpselt samale tasemele kui minu 2006nda aasta jun. MM saavutuse. Erakordne.
Lisaks meie 4x400 purustas Ameerika ülikoolide rekordi. Minu au oli joosta avavahetust.
#gohogs


*Kuna tiim oli kogu sisehooaja ränkingutes esimene, siis massipublikule kindlasti see suurt üllatust ei valmistanud, et meie tiim kogu ürituse kinni pani. Lisaks veel arvestada fakti, et meie tiimis oli kokku 19 kvalifitseerujat, koikidest tiimidest enim.
Mis aga jääb kardinatagusesse, siis pingetest ja närvikõdist puudust ei tulnud. Kogu võistluse vältel oli tunda kuidas kerge närv oli sees kogu tiimil. Muidugi selline liidrikoorem ei ole just kergemate killast ning paneb sind ennastki endast kõik andma kuid ka jala tihti ebameeldivalt värisema. Iga punkt mis üld -tiimiliidrite tabelisse lisandus tegi küll olukorda lihtsamaks, aga enne 4x400 (viimane ala) ei olnud ikkagi selge, kes siis tegelikult võitja on. Käsk oli, et tuleb igal alal Floridale ära teha. Nemad oli lähim konkurent. Ja viimase kolme aasta sisemeistrid. Seekord siis vahetasime kohad, meie esimene nemad teised.
Kõikidest segavatest faktoritest hoolimata, oli meie tiimi edu saladus ikkagi meeskonnavaim. Mis ainult ei avaldunud peale teatejooksu rahva keema ajamisel ning "razorbackide väljakutsumisel marulikul moel, vaid kogu hooaja vältel oldi omavahel heas sõbralikus keskkonnas, ning abivalmid igal professionaalsel moel. Samuti ei saa välja jätta abivalmeid tohtreid ja füsio-terapeute ilma kelleta oleks raske kogu seda edu ette näha.

5 comments: