Sunday, February 24, 2013

SEC Recap

Palju õnne Arkansase nii mees kui naiskonnale 2013 SEC sisetiitlite puhul!

õhus oli pinget kuna tegemist on riigi tihedaima kergejõustiku konverentsiga pluss see aasta lisandus ka Texas A&M tiim kes ajalooliselt kuulus tiitlite poolest,
Kuigi minu isiklik 200 ei läinud nii Nagu plaanitud oli olen kindlasti rahul tulemusega ja hetke seisuga üleüldse.

Tänane päev oli minu poolt vaadatuna kavas 4x400m esimene vahetus. Jooksuga olen rahul, elektri vaheaeg 46.3, ehk kui video pealt saab vaadata, aga kohtunikele minu tegutsemine ei meeldinud, ja nad diskvalifitseerisid meie tiimi, eks iga tuleb omal nahal ära kogeda.

Jooks ise oli super mõnus. Florida kutt läks teisele ringile liidrina aga ma teadsin, et ta natuke liiga kiiresti alustas. Võtsin ilusasti sappa ja tagasirgel tegin oma katse mõõduda, edukalt!

Taga kurvis aga läks maadluseks. Mis mulle isiklikult meeldib, sest see loob sellise rohkem võitlusliku jooksu, mitte niisama kuiva laktaadi taga ajamise. Mina selles ekuatsioonis kindlasti süüdlane ei olnud, sest tulin kurvi sisse ikkagi esimesena, ja enda meelest andsin talle isegi esimese raja vabaks. Loomulikult kodupubliku ees ei lase ma kedagi endast mõõda joosta, seega eks see kerge kähmlus ka kohtunikele ei meeldinud, mulle aga jooks meeldis hirmsasti, annab julgust minna järgmise nädala avatud 400M jahile ja ehk isegi uus hooaja tippmark seal joosta. Pluss siis kahe nädala pärast ka NCAA tiitlijahile.



Seniks aga päikest ja kergejõustiku põidlahoidmist koigile kaasaelajatele!


1 comment: